Aysun_45 Ben 33 haftalık hamileyim kontroller ne zaman 2 haftada bir olur bugün kontrole gittim doktor 1 ay sonra çağırdı
mbetuly Aysun_45 ben en son 28. Haftamda ultrasonla görebildim suan 33 hastalığım ve 2 hafta sonrasina randevu bulabildim devlet hastanelerinde malesef boyle bir sorun var. Cok merak ediyorum bebegimin kilosunu vs size ne dedi doktor
tugcesakzci Aysun_45 33+2 oldum 30. Haftadan beri 2 haftada bir geleceksin dedi hem özeldeki doktorum hem devletteki doktorum
Incibirinci Ben ozel hastanede takipliyim 32 hafta kontrolüm yapildi hersey yolunda oldugu icin 35.haftada olacak diger kontrolüm.Daha sonra 2 haftaya döneriz diye tahmin ediyorum.Zaten olması gerekende bu sekilde.
GamzeTopluKk 33+6 oldum bnde iki haftada bir görüselim dedi drum geçen hafta , yakın zamanda gidicem tekrar
Aysun_45 GamzeTopluKk doktor değişikliği yapacağım sanırım zaten sürekli sezaryen doğum yapalım diyor
Minigiim-vebenn52 Aysun_45 bende 32 de gittim iki haftada bir dedi bana da Bazı hastaneler muayene ücreti için de yapıyor diye düşünüyorum ya bi sorun yoksa ayda bir gidelim işte
Medineuyanik Aysun_45 benim doktorum 32 den sonra iki haftada bir 36dan sonrada haftada bir gorucez dedi 🙄