Mhrbn9494 Haftayım deli gibi ayak altım yanıyor. Şu kış havasında pencerileri açıyorum yatamıyorum uyuyamıyorum sizlerde nasıl durum
Mia0121 Mhrbn9494 gerçekten çok gıcık bi durum 20 li haftalarda benimde çok yanıyodu deli gibi sonradan azaldı şuan 36 çok şükür olmuyor artık darısı sana olsun🌸
Nesfur41 Mhrbn9494 36 3 olduk valla alev atıyom eşimle yapışık ikiz gibi gecede vatoz oluyoz ter su içinde kalıyom uyanıyom suyum mu geldi diye korkuyom 😂😂
NurCan58 Bende de oluyordu doktor kansızlığım var diye obdan oluyor dedi, kansız degilsenızde hormonlardan kaynaklanıyor normalmiş bu durum, ayagınızı soguk suyla yıkayıp altına yastık koyarak yükselyin öyle rahatlar
tugbadurmaz34 NurCan58 yaa kusura bakmayın bu saatte yazıyorum ama bu posta şu an tek aktif kişi sizsiniz ben 5. Ayıma girmek üzereyim başından beri asla canım tatlı çekmediği için hiç yemedim bugün ilk defa 1 tabak tatlı yedim normalde 10-11 de uyurdum şu an uyuyamıyorum bacaklarım yanıyor böyle ayaklalarım falan çok şekerli diye mi yoksa şekerim falan mı var acaba bünye mi alışık değildi
tugbadurmaz34 NurCan58 resmen af edersiniz altım çıplak yattım o derece üstümde kazak böyle bacaklarımı ateş sardı mecbur üşütmemek için eşofman giydim ve sanki hiç uyuyamayacak gibiyim oysa 8 de uyandım 🤷🏻♀️