_Hulya7106 Arkadaşlar ben 20. Haftamda bi tane oldum 24 de. 2. Doz olmak için gel demişti sağlık ocağında ebe 24+3 oldum gitmedim henüz siz 2.3, vs kaç doz oldunuz 2. Gerek var mı kaç defa daha olsam yeterli anlamadım bilgi verir misiniz ?
Ucarbabyy _Hulya7106 tetanoz aşısı 3 doz uygulanır 2 doz hamileyken 3 doz hamilelikten sonra tabiki gerek var gerek olmasa hamilelikte aşı olun denmez ben 2 doz yaptırdım
mombarbie_ _Hulya7106 yıl içerisinde gebelik öncesi 1 doz olmuştum gebelikte de 1 doz olmak istedim oldum 😊