Beceriklianne Zehraonat rabbim nasip ederse tahminı dogum 18 Ocak tabi kücğk beyim ne zaman isterse ozman gelcek normal dogum 🥰
Ozr42 Erken doğum riskim var aralıkta gelmezse ocağın ilk ve 3. Hafta arasında olacak . Gün almadım daha sezeryan olacağım. Ama yinede herşeye hazırlıklı olmamı söyledi doktorum. Yani normal doğumda olabilir bazı durumlarda dedi.
Xxxmelodi666 Zehraonat ocak sonu şubat başı gözüküyor sezeryan sonrası normal doğum istiyorm herşeu normal giderse 40. Haftaya kdr bekleyelm dedi doktor gelmese 40taj sonra sezaryen olacam hepimiz için hayırlısı neyse o olsun