00.00 itibari ile 37. Haftaya giriş yapmış bulunuyoruz 🥹 heyecan korku tavan , hamileliğim bitişi bir daha aynı bedende olamayacak olmam. Minik tekmelerini hissedemeyecek oluşum .. bir daha hamile olamayacak oluşum ( eşim vefat etti .) aşırı duygusal zamanlar gerçekten .. bir yandan da öylesine merak ediyorum ki onu kucağıma almak istiyorum. Karmakarışık 🥹👼🏻
Sizler de durumlar nasıl , ne kadar kaldı 🌸