Seeydaaaa Merhabalar bugun detaylıya girdim herseyi çok şükür güzel çıktı sadece sol böbrekte çok az bi açılma var dedi genişleme sanırım ama sıkıntı yok olabilir zamanla geçecektir dedi doktor böyle bişeyle karsılasan oldumu
goncacem Seeydaaaa benim bebeğim kız bana da aynı şeyi söyledi doktor ama sonraki kontrolümde hiçbir sorun yok dedi bebek büyüdükçe geçiyormuş tedirgin olmayın 🥰
tatlibebegim_ Seeydaaaa bende 20+4 15 haftalıkken bi böbreği 3mm genişlik var dedi 17 haftalıkken gittiğimde 4 mm olmuş 20.haftada detaylı için gittim 5 mm olmuş doktor doğuma kadar 10 mm ye kadar normal dedi inşallah düzelirler down sendrom riskini arttırıyor falan dedi fetal dna önerdi ama yaptırmadım
Seeydaaaa Zehraonat sizedemi yeni söylediler biraz daha ileyen zamanlarda kontrol ettiriz yeniden inşallah düzelir
Zehraonat Evet erkek bebekte daha cok görüliyormuş benimkisi erkek şuan 35 haftalığım bir sıkıntı yaşamadım
Seeydaaaa goncacem benimki de kız geçer dedi de yinede içim bir rahat etmedi inşallah büyüdükçe geçer🙏
goncacem Seeydaaaa ciddi bi şey olsa emin olun doktor söylerdi içinizi ferah tutun 🥰 rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🙏
Seeydaaaa goncacem inşallah canım çok takıntılıyım sanırım biraz ama kontrol ettirecem sürekli inşallah geçer Allah çocuklarımıza şifa versin 🙏
Seeydaaaa tatlibebegim_ inşallah düzelirler canım zaten doğumdan sonrada düzelen olmus ki geneli düzeliniyormus şükür içimizi ferah tutalım doktor bunda bişey yok bir çok gebede bunu gözlemliyorum dedi :)