Anne adayları biliyorsunuz balık gebelikte çok sağlıklı fakat şunu bir türlü çözemedim şimdi balık yedik arkasına neler yememeliyiz nette 3-4 saat sonra süt ürünleri içilmeli yenmeli diyor ama çevremde doğurmuş arkadaşlarıma soruyorum bir gün sonra ye diyolar ne yapıcam bilmiyorum .
Bugün balık yedim saat akşam 20.00 gibi ve canım suan çok kötü gofret istiyor ama içeriğine baktım peynir altı suyu yazıyor peynirle alakalı bir şey sanırım yersem sorun olur mu aradan 4 buçuk saat geçmiş mesela çikolata sütte var içinde sonuçta yenebilir mi ? Balığın taze olup olmadığını bilmiyorum tadı güzeldi ama off çok güzel denecek kadar güzel yapmamışlardı tabiki . Sizlerin fikrine düşüncesine ihtiyacım var ve bir de
Haftalardır turşu aseriyorum resmen ama sanırsam yasak sizler yiyor musunuz 😑 çok şeyi canım çekiyor ya bazen eksi bazen tatlı eşim bazen kafayı yedin iyice diyor üzüme tuz döküyorum nara dokuyorum kiviye portakala dokuyorum çokta güzel oluyor sonra ertesi gün pasta çekiyor canım ama en çok turşu meselesini atlatamadim onu aşamıyorum 😂