Tam 36 haftalık acil sezeryana alındım bebeğimin solunumundan kaynaklı 10 gün küvezde kaldı hastaneden taburcu olduğum gün ilk gördüm doğumda ten teması az da olsa yapıldı 6 gün durduktan sonra emzirmeye çağrıldım o güne kadar sağıp gönderdim bebeğim başta emerken yoruluyor bilmiyordu 4 gün boyunca günde üç kez gidip denedim benden sonra solunumda yada başka bişeyde sorun oluyormu diye denendi en sonunda 10 cu gün taburcu oldu çok zor bir süreç ama bebeğinize orda iyi bakılıyor onu düşünüp kendinizi yıpratmayın kesinlikle bestlak damla alın hemen başlayın çok güzel süt yapıyor bitkisel eczaneden alınıyor