Ebruli6 eved canm bel ağrısı iknci kızımda da ilk kizmda da felaket vardı sürekli uyku hali bide ben geceleri çok yemek yerdim gecikme birgn olunca çıkardi , leknme filan yaşamdm ama şuan blmyom lekenmem oldu ayn2snde kahvrengi dün test yaptım negatif anlmdm