Kevserehdhd Kizlar yılbaşında eşim calisiyor ailemin yaninda geçirmek istiyorum 2 saat uzaklıkta 24 haftalık hamileyim.otobus yolculuğu yapabilir miyim.sizcd
tugbadurmaz34 Kevserehdhd istanbulda bile ben bir yerden bir yere 4-5 saatte bile gittiğim oluyordu 😂 bir şey olmaz bence zaten şehir içinde bile o kadar sürede gidilen yerler var öyle düşün
tatlibebegim_ Kevserehdhd 20 haftalığım bi kaç gün önce 9 saatlik yolculuk yaptım ayaklarım fena şişti bide çok su içmedim ona rağmen dk başı wcye gittim molalarda yürüdüm
umay_merve07 Kevserehdhd Ben 4 haftalıkken eşimin görevinden dolayı 24 saat yol geldim Rabbim korudu hiç birşey olmadı
Defnem33 Ben 14 haftalıkken Kayseri’den Mersin’e gittim allahın izniyle bişey olmaz gönlünü ferah tut 🙏🧿