hasret1922 enfeksiyon için bişey diyemem ama bende hap içerken çok zorlanıyordum internette araştırdım ve bi yöntem buldum ilaç ne kadar büyük olursa olsun içebildim sizde deneyin faydasını görürsünüz mutlaka, yöntem şöyle normalde suyu su bardağıyla içerken ağzımız çok açıldığı için hap ağızda oraya buraya gidiyor suyla temas eden ilaç acılaşıyo insanın iyice midesini bulandırıyo suyu bardakla içmektense dar ağızlı bi şişeyle ağzımızı çok açmadan içiyoruz hap direk boğaza gidiyor bende okuyunca ne saçma kesin olmuyor diye düşündüm ama denedim ve oldu hapı kuru dilimin üstüne koyuyorum ağzımı çok açmadan şişeden su içiyorum ve gidiyor olduktan sonra bu yöntemi bulana o kadar dua ettim ki umarım işinize yarar😄