Arkadaşlar 18 Aralıkta detaylı ultrasona girdim orda bebeğin başı küçük denildi mr önerildi .ertesi gün riskli gebeliğe yönlendirdi doktor. Oraya gittim hayır kafası küçük değil adet tarihini yanlış söylemişsin ama ense kalınlığı fazla. Sıvı alıp bakmalıyız dedi. Bende kabul etmedim. Normalde adet tarihim 20 Temmuz ama ilk gebeliğimi öğrenince gittiğim doktor kese küçük onun için adet tarihini ben belirleyecem 3 Ağustos olarak dedi. Sonra detaylı ultrasona gün almak için başka doktora gidince o da hayır 20 temmuzla uyumlu her şeyi dedi. Bende detaylı da 20 Temmuz adetim ama 3 Ağustos diye takip olduğum doktor hesaplıyor dedim.
Ense kalınlığı olabilir mi gerçekten yoksa adet tarihi yanlışlığından mıdır kafam allak bullak ne yapacağımı şaşırdım. Ama detaylı ultrasonda hiç ense kalınlığından bahsedilmedi.2 li tarama temiz çıktı.Farklı bir doktora 1 hafta sonraya gün aldım bakalım o ne diyecek lütfen bana dua edin. Zaten bir kızım klasik fenilketönüri hastası. Yaşamım zorken ikincinin de hastalıklı olabileceği düşüncesi beni mahvediyor. Sıvı aldırmadım çünkü sıvıdan sonra erken doğum ve düşük riski olabilirmiş. Hem diyelim ki aldırdm sonuç geldi hastalıklı 6 aylık çocuğa kıyıp aldıracak kadar vicdansız değilim. Demek ki bizi seçmiş yapacak bir şeyimiz yok deyip alışacağız 😔