Arzu343434 Merhaba yenidoğan için dışarıda kış bebeğine giydirebilecegim Ayicik pelus tulum arıyorum trendyoldan ve ya lc waikikiden alıp memnum kaldıklarınız var mı resim atar misiniz
mavideniz6 Arzu343434 e bebekten aldım çok iyi kalın bir şey yenidoğanken hastaneye götürüp getirmek için vs aldım tavsiye ederim
M198935 Arzu343434 - Arzu343434 e bebekten aldım haftzsonu bende 650 tl den 350 tl ye düşmüştü çok güzel ona bakabilirsiniz tavşan detaylı pelus tulum diye geçiyor
mavideniz6 Arzu343434 3-6 aylık aldım içinde çok kaybolacağını sanmıyorum zaten şuan iri ,iri de doğacak gibi görünüyor 🫠Yeterli diye düşünüyorum bizi bu kış idare eder..
Arzu343434 tugbadurmaz34 peki tulum alsam uyku tulumu mu almam lazım dışarı için yoksa peluş mu uyku tulum tog değeri varmış kaç olmalı
tugbadurmaz34 Arzu343434 o konu hakkında bilgim yok kusura bakmayın ben hoşuma giden kullanışlı olduğunu düşündüğüm bir şeyi attım bende tecrübesizim maalesef
Arzu343434 mavideniz6 peki en çok Nisan mayısta lazım olacak daha çok gezilecek ya :) ozamanlar için kalın olur mu bu
mavideniz6 Arzu343434 sanmam bence iyi hatta ben yine battaniyeyle şöööyle sararım diye düşünüyorum 😂