Zeynepyuksel Arkadaşlar detaylı ultrasonda kalpte hiperekojenik odak görüldü doktor endıse etmeyın sız gereklı tum testlerı yaptırmısız dedi birde bu tek basına birsey ıfade etmez dedi ama tabıykı benım ıcıme kurt dustu daha once basına gelen var mı bana bılgı verır mısınız. Suan 31+2 haftalık hamileyim hala aynı odak devam edıyorum dogumdan sonra gecer dedı doktor
Zeliha66 Zeynepyuksel bizimde kalbimizde parlaklık vardı. Detayli ultrasyonda doktor tek başına bisey ifade etmez dedi. Gecen hafta kontrole gittigimde doktora tekrar sordum yok kaybolmus göremiyorum dedi. 27+2yiz
RRR Zeynepyuksel benimde midesinde vardı canım hep korktum hamileliğim boyunca ama çok şükür bebeğim şu an iki aylık ve bir problemimiz yok tek basına bir şey ifade etmiyo parlaklıklar
Mavisessizlik Zeynepyuksel aynen tek basına bısey ıfade etmez. Dr una guven benımkınde de cıktı. Gecer dedı sonra her ultrasonda bakıyor kontrol edıyor en son gıttıgımde görülmedi. Stres yapma sakın🤗
Caglaaa Zeynepyuksel bende de var canım 33+3 üm normalde bir tane çıkmıştı fetal ekoda 3 tane çıktı tek başına birşey ifade etmiyor benim doktorum doğduktan sonra 3 gün içinde çağırdı
Zeynepyuksel Caglaaa tam anlayamadım kusura bakmayın.bebegınız dogdu mu? Yoksa dogunca 3 gun sonra mı gelın dedi doktorunuz
Arzymn Zeynepyuksel eşim kardiyolog, ona soruyorum böyle şeyleri bazen. Tek başına bir anlamı olmaz , ancak 2, 3,4 lü testlerde risk varsa değerlendirilir demişti. Testlerinizi yaptırdınız ve risk düşük çıkmışsa kendinizi kormutmanıza gerek yok.
Zeynepyuksel Arzymn cok tesekkur ederim bilgi için. Biz hatta yurt dısında yapılan test var onu da yaptırdık cok sukur cok guzel cıktı. Ama ınsan ne olursa olsun tedırgın oluyor doktor bırsey dedıgı zaman.