Esra1965 27 haftalık oldum bu hafta kapı süsü ve yastık geldi sadece birde hastane çıkışı yaptırıyorum magnet siparişi verdim onlarda 2 haftaya elimde olacak ama 2.bebek olduğu için beşik dolap puset hep var 🤭 ocakta kıyafet alışverişi yapacağım inşallah Şubat’ta temizlik,dolap hazırlıkları mart başı doğum 🤲🏻