Efnan3443 Kızlar bugün aşı oldum sol tarafa yatamıyorum sağ tarafa yatsam bişey olurmu sol kolum çok ağrıyor çünkü bide banyo yapsam olurmu
gncnzl Efnan3443 bende dün ikinci dozumu oldum. Aşı vurulan yer kıpkırmızı oldu niye böyle oldu bende anlamadım. Duşa gelince oraya su deydirme demişlerdi bana. Ben çoğunlukla sağ tarafıma yatıyorum bişe olacağını da sanmam.
Betul-10 Efnan3443 bana sağlık ocağında hemşire aşı olduğum gün banyo yapma ertesi gün yapabilirsin demişti, benim de ağrım olmuştu biraz , sağ tarafıma yatmıştım bişey olmaz diye düşünüyorum