Sizce?
busbus14 kız 💖
busbus14 erkek bence fasulye gibi duruyo
Girl_boy_annesu hadi bakalım hayırlısı devlet hastanesinde 14+3de falan öğrenir miyim acaba
Girl_boy_annesu bana da tahmin de bulunur musunuz
turkan403 erkek bebekler öyle mi duruyomuş😀
busbus14 eved öyle diyolar kizlarmn kesesi hep yuvarlak duruyo benm
turkan403 valla kese olayına pek inanmıyorum canım ama yinede görüşüne saygı duyarım☺️
busbus14 🙈🤣🤣 bende başta duyunca öyle tuaf geldi ama çıkıyo öylede Allah bilir tabi