Kubracigimm Suule94 benim oğlum kıvanç 🥰 6 aylık. İsmini biz şok beğeniyoruz duyan herkes de önce bir Oo diyor sonra çok güzelmiş diyorlar.
ASE6154 Suule94 bir ara masterchef izliyordum ordaki Kıvanç çok efendi saygılı ve özgüvenliydi. Başka tanıdığım kıvanç yok😀
Suule94 Kubracigimm yaa nasıl oğlunuz peki gerçi daha 6 aylık ama😅🥰 benimde ikiciye oğlum olcak ilk oğlum adı Koray eşim kıvanç istiyor ben çok kararsız kaldım nedense😅
Suule94 ASE6154 aaa evet ordada var hani deerlerya adının özelligini taşıyor kimi diye çevrenizde varmı diye merak ettim 😅
Kubracigimm Suule94 sakin, ılımlı, mutlu, çok güler yüzlü bir bebek. Herkese gider herkese güler 🥰 şimdiden belli olur mu karakteristik yapısı bilmiyorum ama huyları böyle ☺️
Hilalaktscbk Suule94 Benim oğlum da inşaallah Kıvanç olacak 🤭 erkek olunca isim bulmak çok zor oldu bizim için ama kendi kendime isimleri düşünürken ısındığım eşimin de eleye eleye karar verdiği tek isim oldu. Duyan herkese de güzel geliyor adlarıyla yaşasınlar 💙
Annesii23 Suule94 kıvanç ismi çok güzel ama ben bugüne kadar bi tane bile sessiz sakin kıvanç görmedim hepsi aşırı hareketli yaramaz olur genelde 🙂
prensannesii_ Annesii23 cok dogru benim oğlumun adida kıvanç Asaf cok hareketli Allah canını sağ etsin çileden cikiyrm bazen ama bnce isimden değil genetik oluyor eşim de çok yaramazms 😄