Annaa Var mı aralığın sonunda doğum yapacak olanlar ? Ben haftaya Çarşamba 🖐️keşke biraz daha beklesek 2024 olsa mi diyorum ileride çocuğun yaş hesaplamalari için🤣
Eda91- Annaa 28 Aralık doğumluyum. Aynı senede doğduğum herkesten geride gidiyorum. Herkes yaşına giriyor. En son ben giriyorum. Şuan 31 yaşındayım mesela. Aynı senede doğanlar 32 ler. Ben daha 32 ye adım atmadım :)) bir hafta bir haftadır. Bekliyorum
Melikeee123 Hnd_01 ya benimde öyle 4 gün geç yazdırsak birsey olur mu acaba 😂 bebeklerimiz 3 4 günle 1 yılını kaybediyor resmen
Annaa Eda91- yaaa bak işte bir örneği daha🥴duydum bunu muzdariplik oluyormuş biraz ama sağlık olsun ne diyelim 😊
umoss Bende gitsem doktora kesin gel hemen alalım derler zaten sezeryan diye en azından 39 u göreyim de Ocak doğumlu olsun bebiş Aralık ayı gercekten sıkıntı yaş için ya😂
Annaa umoss özele mi gidiyorsunuz bende özele gitsem kesin derdim 1ocagi beklemek istegimi ama devlete gidiyorum bugün gün verdiler ayın 27si diye 😑
Hahahh12 Belginylmz 2 olmasına rağmen bende korkuyorum ve heyecanlıyım. Doğumun her şekli kendince zor bol bol yürü doğumdan sonra ne kadar yürürsen o kadar çabuk toparlanirsin