SenaaaNurrrr şöyle ki nstde sancım yoktu. Ama evladım sağolsun başını vajinama vajinama bastırdığı için oturup kalkarken ciddi ağrım oluyor. Doktor da iki büklüm olduğumu görünce neden bu haldesin sancın yok ki dedi. Baskı yapıyor vajinamda ağrıyı şiddetli hissettiğimi söyleyince gel bi açıklığını kontrol edelim dedi 😬 kısaca herkese yapılmıyor. Ben kendim kaşındım 😂