Gul1616 YENİ DOĞAN [ ] 3 adet yarım kol zıbın [ ] 1 adet uzun kol zıbın [ ] 5 adet tulum [ ] 2 adet alt üst takım [ ] 3 şapka 3 AYLIK [ ] 3 adet yarım kol zıbın [ ] 2 adet uzun kol zıbın [ ] 2 adet tulum [ ] 3 adet alt üst takım Nasipse doğum Şubat sonu mart başı gözüküyor aldıklarım bunlar az gibi geliyor . Yeni doğan mı alayım 3 aylık mı ?
Nnoktaa Gul1616 bence gerek yok aldıklarınızdan yapabilirsiniz. Yenidoğan kıyafetleri çok çabuk küçülüyor.
Mutluyuz_123 Gul1616 hastane çıkışı almanız gerekiyor çünkü sizin gözünüzde küçük gelen takımlar bebeklere yeni doğun ca büyük oluyor hastane çıkışı çok iyi oluyor
Gul1616 Nnoktaa erkek olacak nasipse . Erkek bebek bezinden çok sızdırıyormuş diyorlar ondan kafam çok karıştı yeter mi bilemedim . 40ı çıkana kadar yeni doğan giyer diye düşünüyorum az gelir sanki bunlar
Nnoktaa Gul1616 benim de erkek 36. Haftada oğlumun 52 cm olduğunu öğrendim 😂 daha doğmaya niyeti yok. Bugün 50cmlik yenidoğan bodylerine bakıp şöyle bi iç çektim 😅 40’ı beklemez. Siz 3 aylıklara bakın ne olur ne olmaz 😂
Gul1616 Nnoktaa maşallah barekallah 😄 bizimki de doktor iri olacak dedi anne baba iri olunca genetik gözüküyor o zaman ben artık 3 ay bakayım 😅 teşekkür ederim 🤗