Sidelya_ Anladım canım. Kilo tansiyona sebep olabiliyor. Ama kiloya rağmen tansiyon sorunu olmayan gebeler de var. Onların normal doğum yaptığını duyuyorum hep. O yüzden doktor tansiyon dese şaşırmam ama direkt kilodan dolayı sezaryen deyince şaşırdım açıkçası 😀