sulecvkk Kızlar selam ilk gebeliğim olduğu için 2 li test sonucunu anlayamadım risk var mı yardımcı olabilir misiniz 🥰❤️
mervemurat16 sulecvkk bu sonuçlara göre yorum yapılmıyor doktora grafikli sonuç gisiyor bürün risk değerleri onda yazıyor.Bunlar çıktığına göre doktorun sistemine grafik düşmüştür
Nayas sulecvkk benim de sonucum boyle çıktı 19unda yaptirdim ilk gebeliğim 26 yasindayim. İns bi problem yoktur.