amine4444 Kızlar sizdede aynı his oluyormu acaba bebegim yaşıyormu yada kalbi durdumu hissi? Doktoruma daha 15 gün var bi tedirgin oluyorum çok hele muayne sırasında kalbini duymazsam korkusu😔
Adenala amine4444 Haftama gireceğim o korku hala var kalbi durdu mu plasentadan ayrıldı mı bir sorun var mı diye
Medineuyanik amine4444 ilk zamanlar benimde hep öyleydi canım ta ki düzenli hareketlerini hissedene kadar ☺️
Yonca_26 amine4444 bazen bende de öyle oluyo kontrole de gidince bakalim hareket ediyomu ultrasonda diyorum hep icimden ta ki görene kadar🥰hareketlerini hissetsek bence icimizde böyle korkular olmaz☺️
Medineuyanik amine4444 32suan canım 22haftadan beri net düzenli hareketleri hissetmiştim ben , senin kaç haftalık
tgbmerve amine4444 Dr dan sonra bir hafta rahatım sonra batıyor bana birşeyler birde acı tecrübem var , ordami sagliklimi iyimi yaşıyormu 12+2 yım bende ama tek sizde yok insan korkuyor birşey oldumu yoksa herşey yolundami diye
amine4444 tgbmerve evet canım aynıyız seninle maşaAllah Rabbim saglıcakla kucagına almayı nasip etsin 🤲🤲🤲🤲❤️❤️
Yonca_26 amine4444 10 haftalikken gitmistim en son kontrole henüz bisey diyemem demisti doktor simdi 14+2 olduk yarin yine kontrolüm var insallah belli olur cok merak ediyorum🙈
Masal77_ amine4444 bende de oluyor şuan 20 haftalık ama hareketlerinin hissettiğim günden beri birazda olsa rahatım
amine4444 Masal77_ maşaAllah sana ne zaman başladınız acaba hissetmeye bide böyle karında bişey oynuyor hissi gibimi acaba
amine4444 Yonca_26 Ayyy cok heyecanlı Allah kalbindekini gönlünden ne geciyorsa onu nasip etsin sana 🤲🌺
Sadiyekrn07 amine4444 ben hareketlerini hissedene kadar o korkuyla gittim sosyal medya da her şeyi görüyoruz bol bol dua et ferahlat içini zaten hareketlerinince gitmesem bile diyorsun yani 😂