Premsesko hayır diyorum ya hep 12 13 etkilemedi zaten şaşırdım 12 13 normal insanda da yüksek bi tansiyon değil hamilelikte de değil
Şekerin var diye mi yüksek dedi dicem ama sanmıyorum
Eğer 14 üstü olursa bebeğin gelişimini etkiler ilaca başlatırım demişti doktor bana
Bence korkma korktuğun gibi bişi yoktur diye düşünüyorum bakalım ne diyecek gidince sana merak ettim