Acemiiiii Ankara-58 ben de aynı haftadayım ve bugün aynı şeyleri yaşadım. Hem çok sert hem de toplanıyor
Bus123_ Ankara-58 bende 36.haftadayim yaklaşık 1 aydır aynı durumdayım doktoruma da sordum o da bebeğin artık doğum kanalına ilerlediğini böyle kasılmaların normal olduğunu söyledi merak etmeyin
Ankara-58 Bus123_ valla cnm kanala ilerlemek için kasılma yapıyorsa çok iyi bize de hafifleme gelir en azindan