hunilimom Seda88 hayır adetsiz de takılıyor ama adetli iken tercih ediliyor genelde 3.4 gün rahim dsha uygun oluyor adetsiz iken acı oluyormuş
Yorgunanneee21 Seda88 Ben yurt dışında yaşıyorum burda doğumdan hemen sonra doktor takmak istemedi rahmin biraz toparlansın dedi. 4 Ay sonra adet olmamı beklemeden taktı. Ağrım oldu ama dayanamayacak kadar değildi tabi
gamzosgamzos Seda88 hayır gebelik testi yapıp sonuçlar çıkınca takıyorlar adet olmanıza gerek yok ben o şekilde taktırdım