Merhaba kızlar size birşey sormak istiyorum
Pazartesi çatlatma iğnesi oldum 2 gün önce cumartesi de ilişkiye girdik ve pazartesi çatlatma iğnesi yaptırıp tekrar ilişkiye girdik 2 yumurtam oluşmuştu cumartesi döllenme olduysa pazartesi de diğeri çatlayıp döllenmiş olabilir mi 2 gün sonra tekrar diğer yumurta da döllenebilir mi