Kızlar benim adetlerim düzensiz duphaston diye bir ilaç kullanıyorum 2 senedir bu zamana kadar hep 1 hafta içerisinde oldum ama ilaç biteli 12 gün oldu hala adet olmadım dün kan verdim 1.20 çıktı acaba geç döllenme olabilir mi diye düşünüyorum pcos var doktorlar bana 1 kilo vermen bile çok önemli dediler 6 kilo verdim acaba olabilir mi diye düşündüm