Dryunln Merhaba 27 haftalık hamileyim ilk defa sanki regli olacağım zaman belime ağrı girerdi öyle bir ağrı girdi ve karnım ağrıyor ilk defa oluyor doktor a mı gitsem acaba ? Normal mi ?
RRR Dryunln leke kanama yoksa korkma canım oluyo öyle agrılar bir de gebelikten önceki adet zamanınsa eger ondanda oluyo ☺️
Selim_Alparslan Dryunln kuzum bende az önce post açmıştım 26+4 haftalık olacağız benim adet olacağım zaman bile bu kadar belim ağrımıyordu ayakta kalınca çok ağrıyor ☹️
AamineAlyaaMom Dryunln aynen öyle bende sizinle aynı haftadaym bugün benmde aynı içimi rahatlattı paylaşımınız. İnşaallah benimde geçer . İlaç verdimi peki doktor ☺️
Yalinn8 Dryunln 26/4üz aynisini yasiyorum, cok az enfeksiyon cikmisti onceki tahlilde buyuk ihtimalle ayni seyi soylicek 1 hafta sonra daa
Dryunln RRR gittim valla dayanamadım doktora idrar yolu enfeksiyonu çıktı çok şükür önemli bir durum yok rahatladım ama hamilelikte ufak bir soğuk almada bu ağrılar olabiliyormuş
Bilgeates RRR gerçekten bu doğru demekki benim gebelikten önceki adet günlerim geldi ve bel kasık ağrım oluştu
Selim_Alparslan Dryunln AA benimde idrarımla ilgili problem vardı tekrar tahlil istemişti doktorum ama unuttum 😞 yarın hemen gidip vereyim o zaman
RRR Dryunln aynen kesinlikle canım idrar yolu enfeksiyonunu takip ettir doguma enfeksiyonsuz gir mutlaka ☺️
mervegedik Merhaba hanımlar benim de bugün sabahtan beri karnimdam kasigima doğru ağrı var regl sancısı şeklinde birde belim kuyruk sokumuma doğru ağrı var bide çok halsizim 23 haftalık gebeyim ilk gebeligim hamilelikte normaldir diye gitmedim benim gibi olan varmı gitmeli miyim doktora
Dryunln Leke yoksa büyük sorun olmaz ama tinere içiniz rahat etsin diye gidin doktor a çünkü enfeksiyon erken Doğum riski içeriyormuş bana ilaç vermedi serum taktı o gece serumdan sonra ağrım gitmediği için tek kullanımlık toz bir ilaç verdi sabah bişeyim kalmamıştı gelecek hafta doktor kontrolüm. Var kendi doktorum yoktu gece gittiğim için telefonla konuştular sürekli. Belki kendi kontrolümde enfeksiyon için ilaç verir bilmiyorum en önemlisi kendimizi sıcak tutmamız heleki bu havalarda belimizi ayağımızı sıkı sıkı giyinelim hanımlar. Ben birde çalışıyorum sabah 6:30 da çıktığım için evden sabah ayazını yedim sanırım yoksa ben çorapsız asla uyumam bile 🙈 öyle bir takıntım var