8 haftalıkken düşük yaptım. Beta değerim artmıyordu. Cuma günü trombofoli testi verdim sonuçlar çıktı. Bir genimde sorun var sanırım.
MTHFR (A1298C) Homozigot mutasyon saptanmıştır yazıyor bir gende diğerlerinde bir şey yok. Bu konu hakkında bilgisi olan var mı?