Ayisigi23 Ara ara regl tarzı ağrılarım oluyor. O esnada bebeğim hareket ediyorsa sancılarım başlıyor. Ama hareket etmiyorsa sadece regl ağrısı tarzında ağrım oluyor. Bu yalancı sancı mı?
Aysimamom37 Benimde bugün regl agrısı gibi belimde aradada kasıklarımda inanılmaz bi ağrı vardı duş aldıktan snra uzanınca geçti insan bilemiyor yalancımı gerçekmi ama gerçek olsa geçmez diyolar 37+5 im
Ayisigi23 Aysimamom37 benimde bi süre sonra geçiyor. Son zamanlara yaklaşınca bide ilk gebelik olunca insan yalancı mı gerçek mi anlamıyor 😃
Aysimamom37 Ayisigi23 Aynen öyle cidden nişan su gelirse diye bakıyorum gelen giden yok napacagını insan bilemiyor cuma kontrol var bakalım🤗