Aylinto Esrey yok ben doğum yaptım normal doğumdu. Doktorum anlaşmalı özel hastanede doğurdum sancım girdiğinde ebeyi aradım doğum anına kadar o yanımdaydı gerek nst gerek açılma kontrolleri o yaptı doktor gelince doğuma da girdi. Dediğim gibi sıcak duşa kadar benimleydi elimi hiç bırakmadı çok pozitif sakin bir ebeydi psikolojik olarak beni sakinleştiren kendisidir 2 saati bulmadı zaten doğurdum hiçbir sorun yaşamadım. İmkanınız var ise doğumda özel ebe çok iyi oluyor frekansınızda tuttu ise doğumu kolaylaştıran etkenlerden bence. Ben sadece doğum için 1500 tl vermiştim
Esrey Aylinto bende frekansımın tutacağı bi ebe arıyorum o yüzden görüşmeler yapıyorum. Bazı ebeler ne kadar övülurse övülülsün enerjin tutmayınca olmuyor 😊
Rbytkn Asure123 bolca stres, kaygı, korku içeren doğum gibi büyük bir olayı huzurla atlatabilmek için sırf meslek sahibi insanlar bizimle insan gibi ilgilensin davransın diye etmediğimiz masraf kalmıyor, çok üzücü bir durum…
Aylinto Esrey kesinlikle katılıyorum kendi doğumumda kendi ebem o kadar motive etti ki beni gerçekten doğumu kurtarıyor
Nurmert Asure123 ben özel muayenehaneye gidiyordum doktorumun eşi de doğum koçu ve ebeydi. Biz ekstra bir ücret ödemedik ama doğumun olduğu gün sabahtan akşama kadar benim yanımdaydı çok güzel ilgilendi tüm yapılacakları kendi yaptı , hamilelik sürecinde de tanıdığım biri olduğu için bana ekstra güven verdi zaten imkanlar dahilinde tutulabilir bence