Cagla2323 Hanımlar kefir hangi marka içiyorsunuz meyveli de içen var mı ben bugün marketten meyveli içim kefir aldım ☺️
Bmbe21 Cagla2323 Ben normalde a101 altınkılıç marka laktozsuz kefir alıyordum ama bu aralar gittiğimde hiç bulamıyorum o yüzden eker marka içiyoruz ailece ondan da çok memnun kaldık
Asilmom50 Cagla2323 sade tüketirseniz daha iyi ama içermiyorsaniz meyveli de olur nolcak ki ana maddesi kefir sonuçta doktorum bana da eker markasını önerdi
Blueberry0 Cagla2323 eker markasına ait içmiştim. çilekliydi. danone gibi. sade asla içemem🥲 Zararı yok bu arada. Kefir anneye sindirim açısından yararlı ve bebeğe kg aldırıyor 🫶🏻 Ben markete uğradıkça alırım
Ebru3439 Zumrut___ İçemiyorsanız kefiri sade alın ama meyveyi kendiniz koyabilirsiniz marketteki meyvelerin çoğu meyve dışında kimyasal ama bir muz ezip tarçın kefir blendırdan geçiriyorum gayet güzel oluyor hem muz bebek için de faydalı 😊