Merve2119 ben 3. Haftanın sonunda öğrendim hamile olduğumu. Kasıklarımda farklı bir his hissetmiştim. Ama bence erken öğrenmek iyi değil. İnsan sabırsız olur lakin sonrasında günler geçmiyor. Kese gözükmüyor. Kese gözüküyor bebek gözükmüyor. Ha bebeği görüyosun kalp atışını bekle derken ömründen ömür gidiyor. 😂🫠 Sakin kalıp beklemekte fayda var. Rabbim nasip ettiyse zaten büyüyor içinde minik 🙏🏻😇