pmedic112 zeliskya evet yaaaa öğrendik ikiside erkek. Oysa birinden çok umudum vardı kız olur diye 😂😂
Pnpn Nurhasan bende 26 haftalik cift yumurta ikizlerine hamileyim bu haftalariniz nasil geciyor acaba bizi aydinlatir misiniz cok merak ediyorum uykular agrilar agirlasma vs ne kadar surede bir kontrole gidiyorsunuz nst basladi mi yada ciger gelistirici yapildi mi ?:)
Tug_34 Pnpn 24 +4 olduk bugün, biri sürekli geriliyor galba içeride çok rahatsız oluyorum. Karnım taş gibi oluyor. Oturup kalkmam, yatakta dönmelerim çok zorlaştı. 59 la hamile kaldım, 73 kiloyum şuan. Sizler kaç kilo aldınız.
Nurhasan Pnpn bünyeden bünyeye değişiyor canim bilemem ki. Hiç bulantim olmadı kusmadim mesela ben ilk 3 ay sabh akşam sadece uyudum desem yeridir . 25de Gebelik şekeri çıktı diyet yapıyorum 80 kiloyla hamile kaldim şuan 87 kiloyum. 32 haftadan itibaren ara ara sancim oluyor geceleri nefes darlığı yaşıyorum kaburgama baskı çok var uyuşuyor çok oturunca. Hiç nstye baglanmadim hastaneden kaynaklı sanırım ultrasonda bisey çıkmayınca gerek görmüyorlar. Bünyem güçlü suları iyi pozisyonlar biri makat biri baş kesin sezeryan olucak doktorum 36yi 38i görebiliriz fazla kafaya takma dedi nasip kısmet bekliyoruz bakalım hersey hazır. Allahim bebişlerimizi hayırlica sagliklica kucağımıza almayı nasip etsin♥️
Pervin7 Tug_34 55 kilo ile hamile kaldım,29+4 şuan 68 kiloyum. Benimde yatakta dönmelerim baya zorlaştı.
pmedic112 Tug_34 benim suan 15 haftalık ama kramp mı deyim sancı mı son 4 gündür oturup kalkınca ya da yataktan kalkınca tanımlayamadıgım bir ağrı oluyor bazen ağlıyorum bide adım atamıyorum bacaklarımı sürüklüyorum yürüyebilmek için. Sizin ağrınız bu şekilde mi