Zahrae aklınızda bulunsun bende rahim kısalığı var o yüzden doktorum sıkı sıkı tembihliyor uyardığı konulardan biri de buydu hamilelikte bazen öyle ağrılar olabiliyor bı sure dinlendiginizde uzandiginizda geçiyorsa sıkıntı yok ama geçmiyorsa mutlaka doktora görünün ve doğum sancısı da belli araliklarla düzenli bı şekilde girer