Bceylan Merhaba, açıkçası ben birşey yapmadım sadece sancım çoğaldığında ebem sancın gelince çömel sancı geçince kalk demişti öyle yaparak açılmam hızlanmıştı ve ben 7 cm açılmayla doğuma girmiştim sancı çoğaldıkça açılmanız hızlanıyor. Eğer kesiği gerek yoksa ebenizde sabırlıysa kesik atmaz bekler kesik atsa bile o anda hissetmiyormuşunuz öyle demişti.