Mervekaram22 Merhaba güzel anneler. Bebek kıyafetlerini yıkarken tümünü mü yıkıyorsunuz? Tümünden kastım ( 0 1 , 0 3, 0 6, 6 9 , 9, 12 , 12 ,18 ay )
guzelanne01_ Mervekaram22 evet hepsini yıkarım ben ütülerim kaldırırım çok hızlı büyüyorlar zaten elbiselerinde kalıpları küçük özellikle e bebekten alıyorum ben 12 aylıklar 6 aylık bebeğe oluyor
Leocuk19055 Ben ilk 3 ayı yıkıyım dedim sadace ama bebek kıyafetleri okdar küçülüyor ki bence ilk baş için ilk 6 ay sadace yıkamak yeter li
Gizemavs Ben 1 ay sonra doğum yapacağım sadece kıslık kıyafetlerini yıkayıp ütüledim yazlıklarını bıraktım 3-4 ay sonra yapacağım İyi ki de öyle yapmısım o kadar kücük kii yıkamak ütülemek cok zoor :)
e_blue_sky_a guzelanne01_ benim organickid diye Bi markadan aldığım 0-3 tulumlar ile e bebeğin 6-9u aynı boyda
Leocuk19055 guzelanne01_ evet benim de öyle oldu e bebek okdar çekiyor ki lcw aldıklarım çekmedi öyle kurutma kullandım bu arada ben kızlar kullanacak olan varsa kış ayındayız öyle çekme felan yaşamadım ütü ile düzeldi azıcık çekenlerde