Melekozge Kızlar merhabalar 3 Aralık'ta düşük ettim bebek henüz küçük olduğu için ve kesesi yeni oluşmaya başlıyordu nasip olmadı düşük oldu sorum şu bilginize ihtiyacım var düşük yaptıktan sonra ,5 gün süre kadar kanama devam etti ve bitti ayın 15 i gibi yeniden kanama başladı bu normal mi kızlar kürtaj olmadim benimle aynı durumu yaşayan varmı beta HCG testine baktirdim değerim düşmüş ama kanama henüz bitmedi neden böyle oluyor korkuyorum böyle prblem yaşayan varmi