iremkayaaaa Kızlar selam 10+4ten yazıyorum hamileliğimin başından beri sarı akıntım var doktorum jel verdi yıkamam için ama resmen hala devam ediyor akıntım böyle günde 5 yada 7 tane en az iç çamaşırı değiştiriyorum sizce normal mi böyle olan var mı acaba
Yzcmerve iremkayaaaa bendede vajinal mantar var . Fitil kullanıyorum ama geçmedi . Birde sulu akıntı geliyor . İç çamasırım ıslanıyor . Yarın gideceğim kontrole bakalım
Beritan4721 iremkayaaaa canım o sorun bendede var mantar enfeksiyonu benim yoktu son üç aya geçtim akıntım oldu iç çamaşırı yetmiyordu bez kullandım fitil kullandım hala aynı
Zumrut___ iremkayaaaa benimde sarı gibi kahverengi gibi akıntım oluyor. Peçeteye falan gelmiyor ama iç çamaşırında görümüyor leke gibi oluyor. İlk hamileliğimde de 9 ay boyunca olmuştu bu lekelenmeler enfeksiyon falan da yoktu. Bunda da haftaya gidicem doktora yinede söylerim enfeksiyon faln var öı diye bakar büyük ihtimal
musmuslu_anne iremkayaaaa benimde aynı sarı akıntım var 9+4 teyim ve bende idrar yolu enfeksiyonu vardı ) haftamda kontrole gittim bana benek daha küçük ilaç veremem dedi acaba bu akıntı bebeğe zarar verir mi?
iremkayaaaa _Tazeanne yaptı enfeksiyon çıkmadı yalnızca alttan muayene etti vajinal mantar olduğunu söyledi 6.haftamdı. Şimdi 10.haftam doktora pazartesi gidicem 11.haftam oluyor geçmezse ilaç mı verecek acaba
iremkayaaaa Yzcmerve benimde aynı sizinki gibi şikayetim, yarın kontrole gittiğinizde size doktorunuz ne önerirse günceller misiniz burada da rica etsem 😊
Yzcmerve iremkayaaaa canım ben kontrole gittim . Alttan muane etti mantar var yoğun bir şekilde dedi . Tekrar fitil verdi