Aysecikkk_ Kanım düşük ve ilaçlada yükselmedi kızlar 9 kan değerim 31 haftalığım mecbur damardan serumla vericez dedi doktor alan var mı aranızda biraz korkuyorum açıkçası
aslhnkrts9 Aysecikkk_ korkmayın normal serum gibi sadece gözetim altında hemşireler varken takıyorlar normalde kan ilacı yan etkisi yaşayanlar damardan serum verilirken de aynı etkiyi gösteriyor onun için yavaş yavaş veriyolar çok iyi geliyor bana iki kere yaptılar
Kubragnssvr63 Aysecikkk_ aynı şekilde bende de kansızlık çıktı dün aldım serumla ilaci haftaya tekrar alicam hatta 29.haftadayim korkacak hicbisey yok rahat olabilirsiniz❤️
Essss1987 Aysecikkk_ bnm 8.5 a düşmüştü hayatımda aile kez ⅚ aylık hamileydim.Serum almıştım bi değer yükselmişti bir ay sonra ölçtürdüğümde.Kesinlikle dut pekmezi sulandıra için derim beni oda çok gazla toparlamıştı
aslhnkrts9 Ben hem alerjik biriyim hemde kan ilaçları aşırı yan etki yapıyor bana hemşire yanımda durdu ilk 15 dk yavaş verdi hiç bi sorun yaşamadım