FgD amin inşallah Allah kimsenin kucağını boş bırakmasın🤲 evet yumurtlama dönemine denk geliyor bende şöyle bir şey oldu ilk soğan kürünü yaptığımda 1 hafta yaptım o ay kimyasal gebelik geçirdim 2.kez yaptığımda 15 gün yaptım sağlıklı gebelik oldu çok şükür bir sıkıntı da yaşamadım