Doktora gittim son gebelik tarihine göre bebeğim 8 haftalık olmalı ama ultrasona göre 6 haftalık görünüyor dedi Doktorum geç döllenme olabileceğini söyledi sistemde de 8 haftalık görünüyor ben her gittiğim doktora 6 haftalık diye belirtmek zorunda kalıyorum bu anormal bi durum değil mi yani sonraki süreçte ne olacak nasıl bir yol izlemem gerekiyor