mombarbiee13 Hayrisko hayatım çevren önemli değil ki önemli olan anne baba çevreye göre giderseniz kimseye birşey beğendiremezsiniz :)
Hayrisko mombarbiee13 çok doğru canım ben en baştan beri derin istiodum çevreme söyledim zaman herkes. Bişey söyledi ve o isimden soğumaya başladım ama içimden en çok bu isim gecio
mombarbiee13 Hayrisko sen ve eşin ne istiyorsanız onu koyun milleti salla gitsin onların değil senin çocuğun canını da sıkma böyle tipler için bizim millet herşeye yorum yapmayı eleştirmeyi çok sever