Umutunannesi Haftamdayim keseye baktı doktorum . Görüntüsünü sevmedi 2 haftaya tekrar gel dedi. Böyle bi durum yaşayan varmı aramızda . Normal devlete gittim. Birde miyommu var sende dedi. Bende özelden randevu aldım. Onların uktrasonlarinda daha iyi görebilmeleri için . Endişeliyim