gizemgnll Guloo68 ya nasık seviniyorum bunları okudukca😍 az da olsa hisstmek cok güzelmiş gerçekten 😊😊
Candemirmom gizemgnll evet canım ben daha bile erken hissettim herkes bukadar erken hissedemezsin dedi ama içimde hissettiğimi ben biliyorum yani çok normal hissetmen😘😘
Candemirmom gizemgnll en çok sırt üstü yatarken ve sağdan sola doönerken yada tatlı yedikten sonra şuan 20+3 deyim 15. Haftamdan beri hissediyorum
gizemgnll Candemirmom Maşallah ya ben suan için otururken hissediyorum eve gidince mutlaka bakıcam uzanınca napıcak diye 😊😊
Eliftotree gizemgnll evet canım normal ilk başlarda günde 1 2 defa hissedersin o da eğer sakin bir yerdeysen ve dikkatini oraya toplamışsan merak etme 20.haftafan sonra tekmelerini hisdetmeye başlarsın inşAllah 😊🍼
Denizim gizemgnll bende 16.haftamdayim benim gecen sabah karnimda balik kayar gibi bisey oldu sanki gobegim kaymis gibi sok oldum 😍 baska hic hissetmedim ama eminim bebekti o❤
NergizGuney gizemgnll bende 17.haftada seyirme şeklinde hissettim ilk ama emin olamıyodum sonra 21.haftada ultrasondayken doktorun eline tekme attı orda net hissetmiştim🙂