Ekaplan Gebelik şekerim için diyetim de arada yükselmeler olduğu için hap olarak verdi doktor ve kullansam mı kullanmasam mı bilemedim çok yüksek çıkmadığından insüline başlamıyorlar hap kullananız var mı
Sabrusebat İnsülin dışında bir seçenek olduğunu bilmiyordum, şeker ilacını hap olarak da alabiliyor muyuz gebelikte 🫢