Hilalcikkk 35+5teyim arkadaşlar sola yatınca hatta uzanınca bile nefes darlığı yaşıyorum doktor sağına yatma demişti sizce amuda kalkarak yatsam rahat edermiyim 😂😂
Nesfur41 Hilalcikkk Niye sağına yatma dedi ne alaka ne gibi bir sakıncası var ki 😂😂😂 yanlış anlamış olmayasın doktoru 😂
mbs44_16 Hilalcikkk gebelikte saga sola yada sırtüstü istedigin gibi yatabilirsin. Zaten rahatsizlik veren bir durum olursa pozisyonunu degistirirsin suan ki gibi mesela.
Gozdecaner Hilalcikkk doktorum sırt üstü yatmayı bana yasaklamıştı sağa Veya sola yatacaksın sadece demişti 26. Haftadan itibaren kan akışı ile alakalı kimi çok dikkat ediyor
Ozr42 İstediğin pozisyonda yatabilirsin canım. Ben sırt üstüde çok yatıyorum herhangi bi zararını görmedim. Ama evet hep duyduğumuz soluna yat ama benimde belli bir süre sonra nefesim daralıyor. Hangi pozisyon senin için rahatsa yatabilirsin bence.