Bebekkkk Asgasg ben Bilkent’te sezeryan oldum geçen yıl valla bana denk gelen anestezide erkekti ameliyatı yapanda erkekti tesettürlüyğm bide saçım başım heryerimi gözüktü 😑
Nurdan6519 Evet bende orda yapmayı düşünüyorum özeller çok pahalı çünkü orda sezeryan doğum yapanlar lütfen yazın
Bebekkkk Asgasg doktor mu gördük kız hepsi asistan ben asla memnun kalmadım sabit bi doktorum olmadı her gittiğimde farklı bi asistan değişikti tekrar gider misiniz deseler Allah düşürmesin ya